Heinäkuun alusta Ju-jutsuklubin toimiston väki jää lomalle ja palaamme töihin maanantaina 3.8. Tänä aikana kiireellisissä ja pakottavissa asioissa voi olla yhteydessä Auvo Niiniketoon, +358 400 552 111.

Heinäkuussa sekä elokuun alussa harjoitellaan seuraavan aikataulun mukaan:

Kickboxing kaikki vyöt: Ke 17:00-18:30
Hokutoryu kaikki vyöt: Ke 18:30-20:00
Hokutoryu aamutreenit: Ke 7:30-8:30 ja pe 7:30-8:30
Brasilialainen ju-jutsu: Ohjatut harjoitukset: Ti: 18:00-19:15 ja to 18:00-19:15
Vapaat sparrit: Arkisin klo 11:30-13:00
Kyokushin karate: harjoituksista sovitaan Facebookryhmässä
Kenjutsu: ei ohjattuja harjoituksia Kobudo: ei ohjattuja harjoituksia

Edellä mainittujen harjoitusten lisäksi, järjestetään aamutreenejä Hietaniemen uimarannassa, jotka ovat tarkoitettu kaikille lajista ja vyöarvosta riippumatta. Myös juniorit ovat tervetulleita mukaan oman valvojan kanssa, valvoja saa myös osallistua harjoitukseen.

Tulevien aamutreenien ajat ja ohjaajat:
Ti 23.7. klo 7:00-7:45 Kristo Helin
Ti 30.6. klo 7:00-7:45 Albert Cohen
Ti 14.7. klo 7:00-7:45 Marika Käenmäki
Ti 28.7. klo 7:00-7:45 Andreas Agopov

Syyskausi käynnistetään uudella innolla maanantaina 3.8, josta lähtien toimisto on myös auki normaalisti. Syyskauden ensimmäisellä viikolla harjoitellaan vielä kesän aikataulun mukaan ja normaaliin aikatauluun palataan maanantaina 10.8. Junioreiden syyskausi sekä peruskurssit käynnistyvät viikolla 34.

Hyvää ja aurinkoista kesää kaikille Ju-jutsuklubilaisille! Syksyllä nähdään!

Kesäajan 22.6–9.8.2020 harjoitellaan seuraavan aikataulun mukaisesti:

Kickboxing kaikki vyöt: Ke 17:00-18:30

Hokutoryu kaikki vyöt: Ke 18:30-20:00

Brasilialainen ju-jutsu:
Ohjatut harjoitukset: Ti: 18:00-19:15 ja to 18:00-19:15, paitsi to 25.6 ei ohjattua harjoitusta
Vapaat sparrit: Arkisin klo 11:30-13:00

Kyokushin karate: harjoituksista sovitaan Facebookryhmässä
Kenjutsu: ei ohjattuja harjoituksia

Edellä mainittujen harjoitusten lisäksi, järjestetään aamutreenejä Hietaniemen uimarannassa, jotka ovat tarkoitettu kaikille lajista ja vyöarvosta riippumatta. Harjoituksissa jumpataan yhdessä ja herätään päivään, ne eivät ole lajitreenejä. Harjoituksen kesto on 45 minuuttia ja sen jälkeen on mahdollisuus uida meressä. Ota mukaan säähän sopivat ulkoliikuntavaatteet ja uimapuku. Harjoitukseen kokoonnutaan klo 7 Hietaniemen rannan kahvion rapuissa, rannan puolella. Kaikki mukaan!

Aamurantatreenien päivät ja ajat:
Ti 23.6. klo 7:00-7:45
Ti 30.6. klo 7:00-7:45
Ti 14.7. klo 7:00-7:45
Ti 28.7. klo 7:00-7:45

Toimisto on auki normaalisti kesäkuun loppuun, heinäkuussa toimiston väki lomailee ja meidät tavoittaa jälleen elokuussa. Kiireellisissä asioissa voi heinäkuussa olla yhteydessä Auvo Niiniketoon +358 400 552 111.

Helsingin ju-jutsuklubi on ottanut käyttöönsä myClub urheilu- ja vapaa-ajan yhteisöjen toiminnanohjauspalvelun, jonka avulla seuramme lähettää jäsentiedotteita, hallinnoi jäsenten läsnäoloseurantaa, harjoitusmaksuja, jäsenrekisteriä ja tapahtumailmoittautumisia.

myClub on helppokäyttöinen web-sovellus, joka toimii kaikissa yleisimmissä selaimissa sekä puhelimeen ladattavana applikaationa. Kaikki tietoliikenne on myClubissa suojattua, ja salasanat ovat järjestelmässä vahvasti salattuja. Jäsenenä saat käyttöoikeuden myClubiin, jolla voit helposti ylläpitää omia yhteystietojasi ja saat laskut ja jäsentiedotteet automaattisesti omalle jäsensivullesi. Omalta jäsensivultasi voit myös ilmoittautua helposti seuran harjoituksiin ja avoimiin tapahtumiin sekä seurata omaa harjoitteluaktiivisuuttasi.

Harjoitusten läsnäoloseuranta tulee siirtymään myClubiin. Saat myClubissa helposti näkyviin sinun ryhmäsi tulevat harjoitukset ja voit ennen harjoitusta merkitä, että oletko osallistumassa kyseiseen harjoitukseen vai et. Ohjaaja tekee harjoituksissa läsnäoloseurantaa, jonka yhteydessä saat harjoitusmerkinnän myClubiin. Jatkossa tulemme laskuttamaan vuosi- ja harjoitusmaksut myClubin kautta, jolloin laskut tulevat kätevästi omaan sähköpostiin. Maksuvaihtoehtoina ovat edelleen myös liikuntasetelit ja tarvittaessa käteinen. Mikäli olet jo maksanut harjoitusmaksuja tälle vuodelle, merkitsethän sen myClubiin liittymisen yhteydessä, jotta laskut lähtevät oikein.

Kaikkien Ju-jutsuklubilaisten tulee liittyä myClubiin, se tapahtuu seuraavalla tavalla:

Kun liityt Ju-jutsuklubin myClubiin, tee liittyminen verkkosivujen kautta. Mene osoitteeseen: https://hjjk.myclub.fi/flow/events/2102472 ja ilmoittaudu tapahtumaan nimeltä Tervetuloa HJJK MyClubiin. MyClubia voi käyttää selaimessa tai appina jonka voi ladata puhelimen sovelluskaupasta. Appin nimi on MyClub. Jos sinulla on myClub käytössä jonkun toisen harrastuksen yhteydessä voit liittää HJJK MyClubin siihen tiliin.

Myclubiin liittyessä peruskurssilaiset jotka osallistuivat tammikuun peruskursseille voivat suoraan liittyä jatkoryhmiin. Uudet peruskurssilaiset, jotka olivat ilmoittautuneet maaliskuun peruskurssille tai ovat nyt ilmoittautuneet elokuun peruskurssille valitsevat peruskurssiryhmien joukosta.

Junioreiden kohdalla merkitään se harjoitusryhmä jossa juniori harjoitteli tauon alkaessa, eli ne junnut jotka olivat peruskurssilla merkitsevät itsensä peruskurssilaisiksi. Junioreiden kohdalla pyydetään vanhempia merkitsemään huoltajan yhteystiedot. Nuorten junioreiden, eli heidän jotka eivät itse lue tiedotteita kohdalla, merkitään harrastajan sähköpostiksi huoltajan sähköposti.

Mikäli on kysyttävää MyClubista tai liittymisen suhteen on ongelmia, ole yhteydessä Klubin toimistoon sähköpostitse info (at) finjutsu.com.

Aloitamme kaikkien Ju-jutsuklubilaisten yhteiset livetreenit Facebookissa. Livetreenejä tullaan pitämään Helsingin ju-jutsuklubin –Facebooksivulla kerran viikossa 3.6 saakka, keskiviikkoisin klo 19:00.

Treenit ovat suunniteltu sopimaan kaikille kamppailulajien harrastajille, lajista ja tasosta riippumatta. Kotona tehtävät oheistreenit tehdään ilman harjoitusparia ja harjoitustilaksi riittää n. 2x2m tila. Livetreenien ohjaajina ovat Ju-jutsuklubin omat valmentajat.

Ensimmäinen HJJK Live on keskiviikkona 6.5. klo 19:00 ja harjoituksen ohjaa Timo Livistö. Osallistuminen on ilmaista ja kaikki kiinnostuneet ovat tervetulleita mukaan!

Harjoitukset sopivat myös junioreille, jos juniorilla ei ole omaa Facebooktiliä, harjoitusta voi seurata yhdessä vanhemman kanssa. Kaikki mukaan treenaamaan!
Ju-jutsuklubin ollessa vastuullinen toimija, seuraamme Valtioneuvoston suosituksia ja sali on suljettu 31.5.2020 saakka Covid-19 pandemian vuoksi.

Tämä tilanne on meille kaikille todella ikävä, mutta on meidän jokaisen vastuulla pyrkiä estämään viruksen leviämistä ja suojata riskiryhmiä tartunnoilta. Seuraamme tiiviisti THL:n ohjeistuksia ja tiedotamme tilanteen muuttumisesta.

Poikkeustilan aikana järjestämme liveharjoituksia Facebookissa. Kahdesti viikossa, tiistaisin ja perjantaisin klo 19:00 Hokutoryu ju-jutsu ohjaajat eri puolilta Suomea ja maailmaa ohjaavat livetreenejä Hokutoryu ju-jutsun Facebooksivulla. Poikkeuksena pääsiäisviikko jolloin harjoitukset tiistaina ja torstaina. Harjoitukset ovat ilmaiset ja kaikille avoimia lajista riippumatta. Livetreenit on tarkoitettuja kotona tehtäviksi ilman harjoitusparia. Harjoitukset ovat tarkoitettuja myös junioreille, Facebookissa ikäraja on 13-vuotta, mutta juniori voi seurata harjoitusta vanhemman kanssa, vanhemman tilin kautta.

Tehdään parhaamme tartuntojen levittämisen välttämiseksi!

Tallberginkatu 1 D 4. krs
Toimisto auki arkisin klo 16.00-19.30