Ju-jutsuklubin Sami Huttunen suoritti 12.9. Hämeenlinnassa Kenjutsun syysleirin yhteydessä mustan vyön 1. Yudanshan. Onneksi olkoon!

Hämeenlinnassa järjestetiin 12-13.9. perinteinen Kenjutsun syysleiri. Leiri pidettiin Kushin-Kanin tilavassa harjoittelusalissa, leirin suunnittelussa huomioitiin vallitseva koronatilanne ja harjoitukset olivat porrastettu nii,n että kaikki ylimääräinen kontakti minimoitiin. Kenjutsuharjoittelussa turvavälien säilyttäminen onnistuu hyvin, sillä harjoituksissa ollaan vähintään miekan etäisyydellä. Leirin ohjasi Shihan Kimmo Tenhunen. Harjoittelijoita leirille osallistui n. 30, paikalla oli eritasoisia harrastajia eri puolilta Suomea. Leirin yhteydessä pidettiin myös vyökokeet.

Ju-jutsuklubin Mirja Pulli saavutti pronssia 5-6.9. Espoossa käydyistä potkunyrkkeilyn SM-kilpailuista sarjassa K1 -60kg. Häntä avustivat Albert Cohen ja Christoffer Granberg. Onnea hienosta suorituksesta ja SM-mitalista!

Hokutoryu ju-jutsu Espoo avasi Keran liikuntahallin yhteyteen oman tyylikkään ja hyvin varustetun kamppailusalin. Salin avajaistilaisuus pidettiin 28.8.2020, tilaisuutta kunnioitti läsnäolollaan Karateliiton puheenjohtaja Kimmo Koski. Ju-jutsuklubia edustamassa olivat Soke A. Niiniketo, Hanshi T. Hirvonen, Hanshi R. Väntär ja Shihan K. Tenhunen. Toivotamme seuralle onnea ja menestystä!

Brasilialaisen ju-jutsun SM-kilpailut käytiin 29-30.8. Tikkurilassa, Vantaalla. Ju-jutsuklubilta kilpailuihin osallistui pieni, mutta menestyksekäs joukkue! Jouko Koskinen voitti Suomenmestaruuden sarjassa sinivöiset -88,3kg. Kilpailun jälkeen hänet korotettiin purppuralle vyölle. Benjamin Murto sai SM-pronssia sarjassa sinivöiset -76kg. Ensimmäistä kertaa otellut Johnny Varila ei tällä kertaa yltänyt mitalisijoille, mutta otteli myös hyvin ja sai arvokasta kilpailukokemusta. Myös Ju-jutsuklubilla valmentava Jaakko Vilander niitti kilpailuissa menestystä, voittamalla musta- ja ruskeavöisten -82,3kg sarjan ja samalla säilyttäen paikkansa BJJ-liiton rankingin ykkösenä. Kilpailijoiden huoltajina olivat Sakari Räsänen ja Pasi Murto.

Tallberginkatu 1 D 4. krs
Toimisto auki arkisin klo 14.00-20.00