Vuoden 2022 aikana seuraavat Ju-jutsuklubin ohjaajat, apuohjaajat ja ohjaamisesta kiinnostuneet ovat suorittaneet virallisen, 1-tason valmentaja- ja ohjaajakoulutuksen (VOK1):

Lasten- ja nuorten ohjaajan 1-tason valmentaja- ja ohjaajakoulutus:
Roukala Markus
Turunen Jyri
Koulutuksen järjestäjä: Etelä-Suomen liikunta ja urheilu ry (ESLU)

Suomen Karateliiton 1-tason valmentaja- ja ohjaajakoulutus:
Ahlroos Juha
Forsback Tony
Koikkalainen Juha
Kontinen Samu-Pekka
Lindeman Ilkka
Mikola Risto
Orkasalo Marko
Pivovarník Marek
Pohto Eeva
Rantamäki Tomi
Turunen Iiris

Perinteinen loppiaisen kenjutsuleiri pidettiin 6-8.1.2023 Kirkkonummella kylpylähotelli Långvikin upeissa tiloissa. Leirin pääohjaaja oli Italialainen Shike Giacomo Spartaco Bertoletti, hänen lisäksi harjoituksia ohjasivat Shihan Ottar Vassenden Norjasta, Shihan Kimmo Tenhunen, joka myös vastasi leirin käytännön järjestelyistä sekä suomalaiset Yudanshat. Lauantai-iltana oli kaikille leiriläisille yhteinen illallinen hotelli Långvikin tiloissa. Harjoittelun ohella leiriläiset myös rentoutuivat ja käyttivät kylpylähotellin palveluita, kuten saunoja ja uima- ja porealtaita.

Vuoden Ju-jutsuklubilaiseksi 2022 valittiin Brassi ju-jutsuka Karo Wrja. Karo on kova harjoittelija ja aktiivinen kilpailija, hänet tapaa lähes päivittäin Ju-jutsuklubin salilta. Hän on lojaali Ju-jutsuklubilainen ja kunnon kamppailu-urheilija, joka on aina valmis auttamaan ja kannustamaan muita. Karo on tällä hetkellä harjoitusleirillä ulkomailla ja palkitaan palatessaan Suomeen.

Junioriryhmissä palkittiin vuoden aktiivisimmat harjoittelijat, kilpailijat ja esimerkilliset kamppailijat. Junnu ju-jutsussa kunniakirjalla palkittiin Julius Haapaniemi, Lukas Koski sekä Otso Jaala. Junnu BJJ:ssä kunniakirjalla palkittiin Leonard Gabrielsson ja Otava Kirjalainen. Hokutoryu nuorten ryhmästä palkittiin Otto Wikström.

Ju-jutsuklubin kaikkien lajien yhteiset joulutreenit pidettiin lauantaina 17.12. Harjoituksen tarkoituksena oli, että kaikki Ju-jutsuklubilaiset lajista ja tasosta riippumatta harjoittelevat yhdessä. Harjoitusta ohjasivat Ju-jutsuklubin eri lajien huippukouluttajat, niin että harjoitteita tehtiin hyvässä hengessä siten, että kaikki pääsivät tutustumaan ja harjoittelemaan myös muita lajeja oman lajin lisäksi. Harjoitusta ohjasivat Auvo Niiniketo, Kimmo Myllymäki ja Sakari Räsänen. Harjoituksen jälkeen kokoonnuttiin viettämään iltaa Ravintola Hima & Saliin.

ADCC:n SM-kilpailut käytiin 17-18.12.2022 Tampereella. Ju-jutsuklubilta kilpailuihin osallistuivat Calle Jakobsén, Elli Puntila, Elmeri Joronen, Leo Rantanen, Teemu Rämä ja Tuomas Herranen. Kaikki ottelivat hyvin ja saivat arvokasta kilpailukokemusta, mitaleille ylsivät Elli Puntila, joka voitti naisten Advanced -55kg Suomenmestaruuden sekä Tuomas Herranen, joka saavutti pronssia sarjasta beginners -76kg. Paljon onnea!

Tallberginkatu 1 D 4. krs
Toimisto on auki arkisin klo 14.00-20.00