Olemme aloittaneet Hokutoryu ju-jutsu livetreenit Facebookissa. Livetreenejä tullaan pitämään kahdesti viikossa poikkeusolosuhteiden ajan, harjoitukset ovat tiistaisin ja perjantaisin klo 19:00, poikkeuksena pääsiäisviikko jolloin harjoitukset tiistaina ja torstaina. Livetreenejä vedetään eri puolilta Suomea sekä muista Hokutoryumaista, seuraavan harjoituksen ohjaaja julkaistaan Facebookissa muutama päivä aikaisemmin.

Harjoitukset ovat tarkoitettuja kotiolosuhteissa suoritettaviksi ilman harjoitusparia, harjoitustilaksi riittää noin kahden tatamin kokoinen tila (2x2m). Tarvitset harjoitukseen osallistumiseen toimivan verkkoyhteyden ja Facebooktilin, harjoitukset tulevat näkymään Hokutoryu ju-jutsu -Facebooksivulla. Harjoitukset ovat ilmaisia ja kaikki ovat tervetulleita osallistumaan, lajitaustasta riippumatta. Harjoitukset sopivat myös junioreille, jos juniorilla ei ole omaa Facebooktiliä, harjoitusta voi seurata yhdessä vanhemman kanssa. Kaikki mukaan treenaamaan!

Hokutoryu ju-jutsun kevätleirin yhteydessä Ju-jutsuklubin Antti Käenmäki palkittiin esimerkillisestä tuomaritoiminnasta. Palkitut ovat aktiivisesti osallistuneet tuomaritoimintaan sekä isoissa kansallisissa ja kansainvälisissä kilpailuissa, että myös pienemmissä, seuroissa järjestetyissä kilpailuissa. He ovat esimerkillisellä toiminnallaan olleet edistämässä sekä aikuisten että junioreiden kilpailutoimintaa.

Suomen Karateliitto valitsi vuoden ju-jutsukaksi 2019 Helsingin ju-jutsuklubin Nina Muukkonen. Muukkonen (1. Dan) on urallaan voittanut kaiken mahdollisen; useita Suomen mestaruuksia, Euroopan mestari 2018, maailman mestari 2017 ja mm-pronssia 2019. Lisäksi hän ohjaa omaa junioriryhmää.

ONNITTELUT!

Helsingin ju-jutsuklubin Kristo Helinille myönnettiin 7.3.2020 Hokutoryu ju-jutsu 2. Dan valtakunnallisen kevätleirin yhteydessä. Onneksi olkoon hienosta saavutuksesta!

Kuva: Ruusa Aalto
Valtioneuvosto on aikaisemmin linjannut, että koronavirustartuntojen vähentämiseksi tulee rajoittaa lähikontakteja harrastetoiminnassa ja muulla vapaa-ajalla. 16.3. linjausta tarkennettiin, että kaupunkien ja kuntien urheilutilat suljetaan 13.4. saakka ja suositeltiin, että muut toimivat samoin. Ju-jutsuklubin ollessa vastullinen toimija, noudatamme Valtioneuvoston suositusta ja sali suljetaan 13.4. asti.

Tämä tilanne on meille kaikille todella ikävä, mutta on meidän kaikkien vastuulla pyrkiä estämään viruksen leviämistä ja suojata riskiryhmiä tartunnoilta. Seuraamme tiiviisti THL:n ohjeistuksia ja tiedotamme tilanteen muuttumisesta.

Kickboxingin ja Hokutoryu ju-jutsun peruskurssien vyökokeet 18.3. siirretään myöhemmälle ajankohdalle, kun normaali harjoittelu on taas mahdollista. Uudesta ajankohdasta tiedotetaan kokeltaita henkilökohtaisesti.

Hokutoryu ju-jutsun SM-kilpailut joiden oli määrä olla 28.3. on siirretty syksyyn. Uusi ajankohta tiedotetaan myöhemmin.

Peruskurssit, joiden oli määrä alkaa maaliskuun lopussa, siirretään myöhemmälle ajankohdalle. Tilannetta seurataan ja uusi alkamisajankohta ilmoitetaan heti kun tilanne taas sallii normaaliharjoittelun. Kaikki peruskursseille ilmoittautuneet säilyttävät paikkansa kurssilla ja uutta ilmoittautumista ei tarvita.

Tehdään parhaamme tartuntojen levittämisen välttämiseksi!

Tallberginkatu 1 D 4. krs
Toimisto auki arkisin klo 16.00-19.30