Livistö Suomen edustajana WAKO:n vaalikokouksessa

Irlantilainen Roy Baker valittiin lauantaina 2.2.2019 pidetyssä kokouksessa maailman potkunyrkkeilyliiton WAKO:n uudeksi puheenjohtajaksi. Ju-jutsuklubin Timo Livistö oli Suomen Potkunyrkkeilyliiton edustajana kokouksessa.

Roope Lindfors Suomenmestari

Brasilialaisen ju-jutsun no-gi SM-kilpailut käytiin 02-03.02.2019 Nokialla. Ju-jutsuklubia edusti kilpailuissa yksi ottelija, Roope Lindfors, erittäin hyvällä menestyksellä. Lindfors voitti Suomenmestaruuden valkovöisten -91,5kg sarjasta. Onnea!

Hokutoryu mattotekniikkaleiri

Kai Julin 5. Dan ohjasi Hokutoryu vyötekniikkapäivän lauantaina 02.02.2019 Helsingin jutsuklubin dojolla. Kuuden tunnin mittaisessa tekniikkapäivässä keskityttiin uusiin Hokutoryu mattotekniikkoihin. Helsinkiläisten harrastajien ja ohjaajien lisäksi leirille osallistui ju-jutsukoita Lohjalta ja Riihimäeltä.

Pentikäinen kouluttamassa Hokutoryuohjaajia

Hämeenlinnassa järjestettiin lauantaina 26.01.2019 Hokutoryu ju-jutsun ohjaajakoulutus Sensei Teresa Pentikäisen 4. Dan johdolla. Tiiviin kurssin ohjelmassa oli ohjaamisen, opettamisen ja oppimisen perusteita sekä teorissa, että käytännön harjoitteiden kautta.

Vyötekniikkaleiri Norjassa

Hanshi Risto Väntär 8. Dan ohjasi Hokutoryu vyötekniikkaleirin Bergenissä, Norjassa 26-27.01.2019. Leirin järjesti Suomalaisille tuttu Ottar Vassenden.

Tallberginkatu 1 D 4. krs
Toimisto auki arkisin klo 16.00-19.30