Lajit Aikuisille

Hokutoryu Ju-jutsu
Monipuolinen itsepuolustuslaji
Kickboxing
Potkunyrkkeilyssä harjoitellaan kokonaisvaltaista pystyottelua.
Brasilialainen Jujutsu
Brasilialaisessa Jujutsussa harjoitellaan mattokamppailua. Lajissa tavoitteena on saada vastustaja luovuttamaan lukko- tai kuristusotteeseen. BJJ on vain painia eikä siinä lyödä tai potkita.
Kyokushin Karate
Kyokushin Karate on karaten suurimpia tyylisuuntia. Lajiin kuuluu itsepuolustusta, ottelua, perinteisempää harjoittelua sekä murskausta.
Sambo
Sambo on venäläinen kamppailulaji.
Kenjutsu
Kenjutsussa harjoitellaan Katanan, japanilaisen miekan, käyttöä. Harjoituksissa käytetään välillä oikeaa miekkaa ja välillä harjoittelumiekkaa, "bokkenia".

Lajit Lapsille

Junnu-jutsu
Junnu-jutsu on Hokutoryusta lapsille ja nuorille kehitetty laji.
Junnu BJJ
Junnu BJJ on junnuille suunnattu versio Brasilialaisesta Jujutsusta

Kyokushin Karate - Peruskurssi

Kyokushin karate on maailman suurin karatetyyli. Sitä harrastaa yli 120 maassa yhteensä noin 20 miljoonaa karatekaa. Kyokushin on monipuolinen tyylisuunta, jota voi harrastaa kuka tahansa, joka haluaa oppia todella tehokasta itsepuolustusta. Karate on myös erinomainen liikuntamuoto, joka kehittää sekä kehoa että mieltä. Kyokushin alkeiskurssi on tarkoitettu yli 14-vuotiaille.

Alkeiskursilla opitaan monipuolinen valikoima torjuntoja, lyöntejä ja potkuja. Kurssilla opetellaan perustekniikan lisäksi kataa ja ottelutekniikkaa. Kurssilla käydään läpi myös itsepuolustuksen perusteita.

Peruskurssille tarvitset mukaan kevyen verryttelyasun. Tatamilla harjoitellaan aina paljain jaloin, joten on hyvä varata mukaan sandaalit, joilla kuljetaan pukuhuoneen ja salin välillä. Jalat tulee pestä pukuhuoneessa ennen harjoittelua. Pukuhuoneiden kaappeja varten tarvitset oman riippulukon. Pukuhuoneiden kaappeja saa varata vain harjoituksen ajaksi, ne eivät ole jatkuvaa säilytystä varten.

Peruskurssin hinta on 80€ ja kestää n. 2,5 kuukautta. Peruskurssilla harjoitellaan kahdesti viikossa, torstaisin klo 19:15-20:45 ja sunnuntaisin klo 18:30-20:00. Uudet Kyokushin karaten peruskurssit alkavat neljästi vuodessa, tammikuussa, maaliskuussa, elokuussa ja lokakuussa. Jos et löydä seuraavan peruskurssin alkamisajankohtaa tai jokin muu asia mietityttää, ota yhteyttä Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. .

Ilmoittaudu peruskursseille

Valitse Lajit

Syntymäaika (pp.kk.vvvv):

*Tämä luo sinulle jäsentilin sivustolle. Voit myöhemmin korjata tietojasi sivuston oikean alalaidan jäsentili-linkistä.
Emme luovuta henkilötietoja kolmansille osapuolille.

Kyokushin Karate - Yleistä

Kyokushin on korealaissyntyisen Sosai Masutatsu Oyaman vuonna 1964 kehittämä karaten tyylisuunta, jolla on maailmalla yli 20 miljoonaa harrastajaa. Se kuuluu maailmalla viiden suosituimman karatetyylin joukkoon. Kyokushin-tyylin ominaispiirteitä ovat kova ja realistinen harjoittelu, sparraus, sekä täydellä kontaktilla käytävät knockdown-ottelut, joissa myös alapotkut ovat sallittuja. Kyokushin-karateen kuuluvat erilaiset lyönnit, potkut, tartunnat ja kaadot sekä nivellukot. Kyokushin karate poikkeaa muista karaten tyylisuunnista ottelu- ja harjoitussovelluksiltaan, olemalla suoraviivaisempi, intensiivisempi ja kovempi harjoitusmenetelmiltään. Kyokushin-karate tunnetaankin maailmanlaajuisesti vahvimpana karatena kovien treenimetodien, vaativien vyökokeiden ja täyskontaktiotteluidensa ansiosta.

Seuraavan peruskurssin alkamisajankohdan sekä ilmoittautumislomakkeen löydät meidän etusivulta, selaamalla sivua hieman alaspäin. Klikkaa tästä päästäksesi takaisin etusivulle!

Tallberginkatu 1 D 4. krs
Toimisto auki arkisin klo 16.00-19.30