Junnu-jutsu - Peruskurssi

Junnu Ju-jutsu on Hokutoryu Ju-jutsusta sovellettu tehokas liikuntamuoto 7 - 14 vuotiaille. Harjoitteista on poistettu tämän ikäisille nuorille soveltumattomat tekniikat. Tavoitteena on, että lapsi ja nuori saa perusvalmiudet myöhempää ju-jutsuharjoittelua varten ja omaksuu myönteisen ja liikunnallisen elämäntavan ju-jutsun parissa.

Peruskurssilla lapsella on hyvä olla mukana kevyt verryttelyasu, kuten t-paita ja verkkarit, sekä peseytymisvälineet. Tatamilla harjoitellaan aina paljain jaloin, joten on hyvä varata mukaan sandaalit, joilla kuljetaan pukuhuoneen ja salin väli. Jalat tulee pestä pukuhuoneessa ennen harjoittelua.

Pukuhuoneiden kaappeja varten tarvitset oman riippulukon. Pukuhuoneiden kaappeja saa varata vain harjoituksen ajaksi, ne eivät ole jatkuvaa säilytystä varten.

Peruskurssin hinta on 100 €.

Ilmoittaudu peruskursseille

Valitse Lajit

Syntymäaika (pp.kk.vvvv):

*Tämä luo sinulle jäsentilin sivustolle. Voit myöhemmin korjata tietojasi sivuston oikean alalaidan jäsentili-linkistä.

Tallberginkatu 1 D
Toimisto auki arkisin klo 17.00-19.00